sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Föreläsning Hagfors

Kategori: Gästbloggare

Teknik är inte min starka sida (minst sagt) och när jag skulle skriva ett inlägg precis så ändrade jag i ett gammalt inlägg 😂 Tror att jag fick ordning på det och nu gör jag ett nytt försök 👍
 
Idag kl.17 ska jag och Elisabeth Odalen Bjord föreläsa i biosalongen på folkets hus i Hagfors. Det är en öppen föreläsning och alla är välkomna 😊 Jag har som vanligt lite pirr i magen, men det är nog bra för då blir jag skärpt och levererar. 
 
Igår var det måndag och jag var till Arvika och jobbade på patient och närstående utbildningen för bipolär sjukdom. Det var också lite pirrigt eftersom det var första träffen med en ny grupp. Det gick bra och jag ser fram emot höstens måndagar. 
 
Nu ska jag dricka en kopp kaffe till och fundera på vad jag ska äta till frukost. Det blir antingen havregrynsgröt eller en smoothie. 
 
/Heidi
Kommentera inlägget här: