sambos och diagnoser

VÀlkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolÀr 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lÀgenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att förelÀsa om psykisk ohÀlsa för att ta bort fördomar som finns i samhÀllet. Den första augusti startade vÄr gemensamma viktresa, lÀs mer om den i vÄrt första inlÀgg.

Busstur och olycka đŸ˜±

Kategori: GĂ€stbloggare

Nu sitter jag pĂ„ bussen och filosoferar. Har varit i Stockholm och hĂ€lsat pĂ„ pappa pĂ„ Karolinska ❀ Han kĂ€mpar pĂ„ och nu rör sig nĂ€stan hela vĂ€nster sida ocksĂ„! Jag Ă€r sĂ„ imponerad av hans kĂ€mparglöd och positiva tĂ€nkande. Det Ă€r vĂ€ldigt skönt att han inte lĂ€ngre Ă€r förvirrad. 
 
 
 
Imorgon ska jag till Storfors med hjÀrnkoll för att prata om psykisk ohÀlsa med mÀnniskor under dagen dÄ det Àr mental health run. PÄ kvÀllen ska jag och Michel förelÀsa i folkets hus och alla Àr vÀlkomna. 
 
MÄste bara sÀga att jag inte gillar alls att Äka buss. Det tar 4.5h hem! Vi tog bilen till Stockholm men eftersom mamma och syrran stannar till söndag hade jag inget annat alternativ. Nu Àr det dessutom totalstopp i trafiken, antagligen pÄ grund av en olycka lÀngre fram. BÄde ambulanser och brandkÄren har kört om oss. Hoppas det gÄtt bra för dom inblandade! 
 
/Heidi 
Kommentera inlÀgget hÀr: