sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Vi har skrattat och gråtit ihop ❤️

Kategori: Gästbloggare

 
 
Idag fyller världens bästa syrra 40år. Hon har alltid funnits där för mig. Vi har skrattat och vi har gråtit ihop. Hon har tröstat när jag separerat, hållt mig i handen till psykiatriska slutenvården, kramat mig när jag varit ledsen och hjälpt mig genom ångestattacker. Hon får mig att skratta när livet är jävligt ❤️
Vi har rest, sprungit på en miljon konserter, åkt på roadtrips runt om i Sverige, älskat varje sekund på Roskilde, myst i soffan till Greys anatomy, njutit av våra balkonghäng och skrattat halvt ihjäl oss till våra dåliga skämt. Vi har gjort så mycket tillsammans och jag är så tacksam för att just "syrran" är min syrra ❤️ 
 
Grattiskramar till dig syrran ❤️
 
/Heidi

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-08-12 | 21:12:30

    Många Grattis Kramar, Niina🎉🎉💗🌸💮🏵🌺

  • Anonym säger:
    2017-08-12 | 21:16:01

    Så underbart de ni har. Ni förtjänar verkligen o ha varandra som systrar. Så starka tillsammans o ni finns alltid där för varandra❤. Många kramar till dig Niina på födelsedagen! Ni är så underbara människor ni två. Era föräldrar har gjort en toppen jobb. Ta hand om er tjejer och upplev en massa mera skoj framöver. Tänker på er och håller tummarna. Ha en fin dag Niina. Kramar Linda P (Vålberg😉)

    Svar: ❤️
    sambosochdiagnoser.blogg.se

  • Anonym säger:
    2017-08-14 | 07:43:09

    Bästaste syrran i världen, tack ett så fint inlägg!! ❤❤❤ sammanfattar oss ganska bra 🤣😜 och GLÖM INTE, Du finns lika mycket för mig som jag för dig!! 😘

  • Anonym säger:
    2017-08-14 | 07:43:10

    Bästaste syrran i världen, tack ett så fint inlägg!! ❤❤❤ sammanfattar oss ganska bra 🤣😜 och GLÖM INTE, Du finns lika mycket för mig som jag för dig!! 😘

    Svar: ❤️😘
    sambosochdiagnoser.blogg.se

Kommentera inlägget här: