sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Planering av lördagen ❤️

Kategori: Gästbloggare

 
 
 
 
Sitter och myser med kaffe i förtältet på husbilen! Ska börja snart klä på mig för att åka ut på ekerö och träffa miike från Rsmh melaröarna och se om jag kan hjälpa dom att fixa ett bra event till 10/10. 
 
Sedan ska jag åka till Karolinska och hänga med tapio, kolla trav och chilla. 
 
Sen tror jag det blir en llugn kväll tror jag, fast man vet aldrig kvällen är ung och vi är i stora staden 
 
michel
Kommentera inlägget här: