sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

För 16 månader sedan träffa jag Heidi

Kategori: Allmänt

 
 
Just denna dag är lite speciell, i dag för 16 månader sedan bjöd Heidi hem mig till sin lilla etta på karlagatan.. Efter den dagen blev inget sig likt, vi båda hade  relationer i bagaget som inte varit så bra, ganska snart viste vi nog att det va mer än gaser som pirra i magen på oss. Vi va överens om att vi inte skulle springa in i ett förhållande utan vi va ju så kloka så vi skulle ta det lugnt och det gjorde vi. jag sov hos Heidi en natt och åkte aldrig mer hem 😍 
 
Heidi är min dröm tjej det pirrar i magen än i dag när jag tittar på henne. livet med henne är fantastiskt jag är en lycklig kille. Jag är  säker på att det är Heidi jag vill dela resten av mitt liv med ❤️ 
 
💕Heidi koivumaa för mig är du den finaste tjejen som finns och jag älskar dig 💕
Kommentera inlägget här: