sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Återhämtning!!

Kategori: Allmänt

 
 
I dag står återhämtning på Chema! Vi vakna sent städa lite åt frukost, och kröp ner i gen heidan sover, och jag sitter och myser med en filt i soffan nu. I dag blir det nog inte så många knyck och det är okej 😊. 
 
Vi borde kanske sätta oss och fakturera å fixa lite bokföring mot kvällen eller så blir det ett jobb för morgon dagen. 
 
Sedan ska vi äta någon middag men det känns långt bort nu, det är skönt att bara ta dagen som den kommer. 
 
Jag känner mig inte rastlös, jag vet inte om det är för att jag är sliten eller om jag bara är harmonisk 😊 Troligen är jag ganska harmonisk för jag mår helt okej ❤️ 
 
Michel 
Kommentera inlägget här: