sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

2003 dog pappa i går va jag på hans gator

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Många år har gått sedan pappa dog! Jag har aldrig haft lust att besöka hans gamla bostads adresser. Sent i går kväll tog jag lite egen tid och åkte till dom 3 olika adresserna i Stockholm. Det kändes jätte bra mycket minnen så klart fast jag väljer att fokusera på det roliga😊. 
 
Jag Heidi och Mali var ju på standup i går, en del komiker körde bara grov underbältet humor och det blev mer obekvämt än kul och periodvis väldigt pinsamt. 
 
Bäst va bara Fredrik Anderson
 
ha en bra dag michel 
 
Kommentera inlägget här: