sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Vi är inte ihop för att, vi inte har någon annan

Kategori: ADHD

 
 
Gårdagens stora analys från en människa som finns i våran omgivning. Ni är inte ihop med varandra för att ni inte har någon annan, ni är liksom lika knäppa och vill vara med varandra. Ja men det va väll en bra analys. 
 
tiden går och förhållandet förändras, fast inte till det sämre, man utvecklas ju i ett förhållande och växer. vårt förhållande är tryggt för att vi känner varandra och innehåller det vi vill ha i förhållandet. 
 
En gång sa en smart kille till mig, när du träffar någon tänk då på dom fem saker du gillar minst med henne och kan du leva med dom en lång tid framöver då är det den rätta. 
 
för mig finns det ett problem med denna tes, jag kommer inte på 5 med Heidi som jag inte gillar. Jag älskar henne ❤️ 
Kommentera inlägget här: