sambos och diagnoser

VÀlkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolÀr 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lÀgenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att förelÀsa om psykisk ohÀlsa för att ta bort fördomar som finns i samhÀllet. Den första augusti startade vÄr gemensamma viktresa, lÀs mer om den i vÄrt första inlÀgg.

InvĂ€gning đŸ˜± totalt över 20 kilo pĂ„ mindre Ă€n 2 mĂ„n

Kategori: GĂ€stbloggare

 
 
Heidi har varit duktig och gĂ„tt ner 6 hekto sedan sist och vĂ€ger 82,9. För mig har det inte gĂ„tt riktigt lika bra đŸ˜± Jag vĂ€gde 153,4 sist och har gĂ„tt upp till 154,9, jag vet varför!!! .
 
 
Under helgen nÀr Heidi va borta drack jag vin och Ät godis, pizza , lite mer godis, drack Coca-Cola och Ät mer pizza. Nu blir det skÀrpning. Jag kÀnner att det va jÀkligt onödigt men gjort Àr gjort. 
 
I morgon förelĂ€ser jag pĂ„ karlstad universitet med personligt ombud VĂ€rmland för blivande socionomer kĂ€nns bĂ„de kul och viktigt❀
 
Michel 

KOMMENTARER:

  • Anonym sĂ€ger:
    2017-09-26 | 19:46:46

    Ja du vet varför och kanske för lite motion. Men nya tag, Michael👍

  • Anonym sĂ€ger:
    2017-09-26 | 19:49:01

    Kanske Ă€ven tycka "synd om sig" kĂ€nslor nĂ€r vĂ€nnen var borta. OcksĂ„ en erfarenhet😘

  • Anonym sĂ€ger:
    2017-09-26 | 21:45:07

    Man mÄste unna sig ett Äterfall :)

Kommentera inlÀgget hÀr: