sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Vi borde bli snabbare på att fakturera, här har vi fakturera i kap ✌️

Kategori: Allmänt

 
 
 
Nu händ det vi fick i väg lite fakturor, det är ju kul om man kan betala räkningar i framtiden. Vi ligger här i sängen och mår ganska gott, efter att matte å louisa åkt hem. I morgon är det blandat med syslor Heidi ska till Arvika och jobba på kvällen. Jag  har lite möten och ska som vanligt små mysa, jobba lite lagom lugnet före stormen. 
 
På sista tiden får jag massa varningar om att mitt pay pale som jag inte har behöver uppdateras, och mitt mail konto blev låst för att det används på fel sätt,!mitt andra mail konto ville att jag skulle varfiera  min konto uppgifter och lösenord på en länk 
 
Så för att underlätta för alla så skriver jag bara ut mitt lösenord till er som behöver det. Pasworld: goo and fack you self 123 
 
michel 
 
 
Kommentera inlägget här: