sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Det går bra nu!!

Kategori: ADHD

 
 
 
 
Vissa i familjen är ju mer bokade än andra Heidi föreläser i Hagfors i kväll.
 
Jag får nog sätta fart å boka mig mer 😜 Jag kan ju inte nöja mig med att va den näst mest bokade föreläsaren i familjen😱.
 
skämt å sido Heidi är väldigt duktig och jag är glad för att hon blir mycket bokad och så handlar ju saker om att spräcka myter samtidigt som att det är ett jobb 😊
 
Nu blir det middag och en biltur till Hagfors ❤️
Kommentera inlägget här: