sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Svärfar å jag ❤️

Kategori: Allmänt

 
 
I dag ska jag hänga med tapio på förmiddagen när han tränar, jag ska försöka lära mig lite om hur han ska träna så att vi kan träna tillsammans igen så småningom om. 
 
Just nu är tapio frustrerad och arg över att han inte är uppe på fötter, allt tar tid och det är frustrerande.  Jag längtar efter att se det smile som han ligger inne med på bilden men allt har sin tid. 
 
Jag längtat tillbaka till det "normala" lite grann, fast det känns både jättebra och viktigt att kunna vara med tapio. Han har lite idol status för mig, han är den person som skulle ställa upp om detta hände någon i hans omgivning. Han har verkligen givit mig så sjukt mycket av sitt stora hjärta, och det känns fint att kunna ge lite tillbaka. 
 
Ni som känner både mig och tapio förstår detta! Men för i helvete ❤️ gubbejäkel ❤️ nu ser du till att fixa dit mål. Kom upp och gå!!   
 
För övrigt mår jag ganska bra, det känns skönt att gå ner i vikt och att det verkligen händer nu 😊
Kommentera inlägget här: