sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

Ett anurlunda liv ❤️

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
Sista tiden har livet sett väldigt anurlunda ut för oss. När heidis pappa råkade ut för olyckan , så vill vi ju finnas nära honom och det har blivit lite resor kors och tvärs. Fast det känns fint att va en del av en familj där man finns för varandra i vått och tort, jag känner verkligen att jag blivit en del av familjen koivumaa och tapio är lite min "pappa" och Male lite "mamma" det är två fina människor med en fin människo Syn och stora hjärtan 
 
Nu packar vi väskorna för en ny resa till Stockholm, jag tror vi är hemma till helgen, har inplanerade möten nästa vecka och en föreläsning på fredag nästa vecka. 
 
jag är väldigt stolt över mig och heidis viktnedgång, vi har verkligen gjort oss av med 18 kilo på 4 veckor det känns lite overkligt faktiskt. Nu ska jag krypa ner i sängen 
Kommentera inlägget här: