sambos och diagnoser

Välkomna till livet med Heidi och Michel! Heidi har bipolär 2 och Michel har adhd, tillsammans bor vi i en lägenhet i Karlstad. Vi jobbar bland annat med att föreläsa om psykisk ohälsa för att ta bort fördomar som finns i samhället. Den första augusti startade vår gemensamma viktresa, läs mer om den i vårt första inlägg.

ADHD i ett nötskal.

Kategori: Gästbloggare

 
 
 
 
Ni som känner mig, vet ju att jag va en av insiativtagrna till sociala kunskapsbanken. Jag valde ju att lämna det och gå vidare till nytt företagande, jag tror det va rätt beslut fast det vet jag ju inte. 
 
I bland blir jag trött på mig själv som lämnar en säker inkomst och tryggt jobb för att gå mot det osäkra, det har jag gjort vi flera tillfällen när jag inte mått bra i det jag jobbat med förut. 
 
Fast mitt månde är ju fokus nr 1 för mig. om jag inte mår bra blir jag inte en bra entreprenör. I det nya företaget kommer jag föreläsa och jobba med olika möjligheter som dyker upp på vägen. Allt är inte skrivet i sten, jag har ju byggt några olika företag nu och en av lärdomarna är att bygga en bra grund och sedan ta det vidare. 
 
Just nu ligger jag och chillar i husbilen och smider planer för hur nya företaget ska kunna bygga en bra grund. 
 
Michel 
Kommentera inlägget här: